وي اضافه کرد: توسعه منابع انساني کيفيت خدمات و رضايتمندي مشتريان از جمله چالشهاي حوزه گردشگري است و کارآفريني تنها مدلي است که ميتواند به اين سه چالش پاسخ دهد.
حميدي تصريح کرد: گردشگر با ابتکار و خلاقيت جذب ميشود.
وي افزود: کشور ما داراي مزيتهاي بسياري در حوزه گردشگري است، ولي شناخت نياز گردشگر نخستين گام براي رسيدن به توسعه گردشگري است.
مديرکل دفتر کارآفريني سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ادامه داد: کار آفريني ايده را تبديل به خلاقيت و نوآوري ميکند. پس کار آفريني رويا نيست بلکه نوآوري است که براساس شناخت بازار و طرح يک ايده شکل ميگيرد.
حميدي خاطرنشان کرد: کارآفريني که بتواند ايده و طرح خود و نيازهاي گردشگر را بشناسد ميتواند با استفاده از يک مکانيزم صحيح و با خلاقيت، بنگاهي به وجود بياورد و جمعي را هم شاغل کند.
R/102
انتهای پیام/